Business Stories Epaxia: Η εταιρεία που δημιουργεί… αξία για τις επιχειρήσεις – Από Voria.gr
Η epaxia, δημιούργημα της Μαρίας Παξιμαδά, έχει αναδειχθεί σε πολύτιμο σύμβουλο των εταιρειών στις τηλεπικοινωνίες, την ενέργεια και τις ψηφιακές πληρωμές.

Η epaxia, δημιούργημα της Μαρίας Παξιμαδά, έχει αναδειχθεί σε πολύτιμο σύμβουλο των εταιρειών στις τηλεπικοινωνίες, την ενέργεια και τις ψηφιακές πληρωμές.

Η επιλογή του ονόματός της δεν είναι τυχαία. Έχει κερδίσει άλλωστε… επάξια την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων που την επιλέγουν για να βρουν τις βέλτιστες επιχειρηματικές λύσεις στις τηλεπικοινωνίες, την ενέργεια και τις ψηφιακές πληρωμές. Η εταιρεία epaxia, δημιούργημα της Μαρίας Παξιμαδά, μιας γυναίκας που μετρά περισσότερα από 30 χρόνια παρουσίας στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας, των εταιρικών πωλήσεων και της λιανικής, κατάφερε να αναδειχθεί σε πολύτιμο σύμβουλο για τις εταιρείες κάθε βεληνεκούς, από μια απλή ατομική επιχείρηση μέχρι μια πολυεθνική. Αξιοποιώντας τη συσσωρευμένη εμπειρία της ιδρύτριάς της από το corporate κομμάτι των τηλεπικοινωνιών διεύρυνε το πεδίο δράσης της, επεκτείνοντας τις υπηρεσίες της στην ενέργεια, αλλά και τις ψηφιακές πληρωμές.

Ειδικότερα, στο πεδίο των τηλεπικοινωνιών προσφέρει –σε συνεργασία με τη Nova – επιχειρηματικές λύσεις σε όλο το φάσμα, από την κινητή, τη σταθερή τηλεφωνία και το internet μέχρι τη συνδρομητική τηλεόραση και την τηλεματική.

Πριν από λίγο καιρό έκανε την είσοδό της και στην ενέργεια μέσω της συνεργασίας της με την nrg, ενώ το πιο πρόσφατο εγχείρημά της είναι αυτό των ψηφιακών πληρωμών μέσα από τη συνεργασία της με την EveryPay. 

Η epaxia βρίσκεται στο πλευρό του πελάτη από την πρώτη στιγμή και σε κάθε βήμα. Από την πρώτη επαφή, τη διερεύνηση των αναγκών, του target group του, αλλά και μια γενικότερη «ακτινογραφία» του, μέχρι την προσφορά προσπαθεί να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης. «Είμαστε ‘’παντρεμένοι’’ με τον πελάτη. Αισθάνεται ότι ερχόμενος σε μας βρίσκεται σε ένα ασφαλές περιβάλλον, όπου θα τύχει φροντίδας και προστασίας» λέει στη Voria η Μαρία Παξιμαδά, εξηγώντας πως στη δουλειά της η κατανόηση των αναγκών του πελάτη είναι καταλυτικής σημασίας για την εύρεση της βέλτιστης λύσης.  

Το όνομα… εγγύηση

Η Μαρία Παξιμαδά εργάζεται από την ηλικία των 22 ετών ασταμάτητα. Γεννημένη για τις πωλήσεις –πουλά πάγο σε Εσκιμώο, λένε οι συνεργάτες της- ξεκίνησε την πορεία της από τις ασφάλειες, περιπλανήθηκε σε μια σειρά πεδίων και βρήκε το στοιχείο της στην κινητή τηλεφωνία, όταν από το 1997 και για περίπου δέκα χρόνια συνεργάστηκε με την Panafon/Vodafone στο εταιρικό κομμάτι. Το 2006 αποχώρησε και μπήκε στο franchise της TIM, δημιουργώντας ένα κατάστημα στη Βενιζέλου, για να συνεχίσει με ένα κατάστημα στη Μητροπόλεως το 2008. Το 2015 ανέλαβε τη διεύθυνση του πρώτου μεγάλου καταστήματος της Wind στην Ελλάδα, στην οδό Βενιζέλου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα της. Στην πορεία των ετών το όνομα Παξιμαδά έγινε συνώνυμο με την εγγύηση και την εμπιστοσύνη, με τους πελάτες μάλιστα να την ακολουθούν σε κάθε της κίνηση, πιστεύοντας στην κρίση και το ένστικτό της. Αν και η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα, εκείνη την είδε ως μια ακόμα ευκαιρία για κάτι καινούριο και με την υποστήριξη της τότε Wind, σήμερα νέα Nova, μετασχημάτισε τη συνεργασία τους και έκανε ένα rebranding της επιχείρησής της, υπό την επωνυμία epaxia, με αιχμή τους business-εταιρικούς πελάτες και νέες υπηρεσίες, πέραν των τηλεπικοινωνιών.  

Στην epaxia σήμερα η δεύτερη γενιά έχει κάνει αισθητή την παρουσία της. Οι δύο κόρες της Μαρίας Παξιμαδά, η Βασιλεία και η Λυδία Καλεμκερή, μοιράζονται το πάθος της μητέρας τους, έχοντας όμως και τη δική τους πολύχρονη εμπειρία μέσα από υπεύθυνες θέσεις στο κατάστημα τους. Η Βασιλεία, sales manager της εταιρείας, έχει σπουδάσει πολιτικές επιστήμες και είναι κάτοχος MBA, ενώ η Λυδία, με σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων και τη διαφήμιση, είναι business development manager. Μαζί δημιουργούν νέα προοπτική για την επιχείρηση, που βλέπει ανοιχτό τον δρόμο για νέα… ταξίδια.

More
articles